FAQ

Mai jos veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

Transport și livrare

Comenzile pentru produsele disponibile sunt de obicei procesate în termen de 24 de ore, iar livrarea prin curier este de obicei în termen de 3 zile lucrătoare.

Se achită taxa standard care apare la finalizarea comenzii. Iar în cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire a curierului, se va percepe o taxă suplimentară de transport.

Da, vă vom trimite un link prin care vă puteți urmări comanda expediată.

Ne pare foarte rău că pachetul dumneavoastră a ajuns deteriorat. Sperăm că totul este în regulă cu trotineta dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că aveți întotdeauna dreptul de a verifica conținutul pachetului în prezența curierului. În cazul în care echipamentul este deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat. Completați raportul de daune și trimiteți-l prin e-mail, iar noi vom înlocui unitatea. 

Comandă

Dacă doriți să vă anulați comanda, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil. În cazul în care comanda dvs. nu a fost încă procesată, o putem anula.

Dacă nu au trecut 14 zile de la data achiziției, cel mai simplu este să returnați trotineta și să cumpărați un alt model care vă interesează.

Dacă sunteți interesat în a comanda mai multe trotinete sau într-o cooperare B2B, vă rugăm să ne contactați.

Plăți

Plata cu cardul este disponibilă în magazinul nostru online.

Plată la livrare (ramburs): Puteti plati cumparaturile in numerar in momentul in care acestea vor fi aduse la destinatie de catre firma de curierat.

Ordin de plată: Prin aceasta modalitate puteti plati la banca, direct in contul nostru. Comanda va fi procesata imediat dupa confirmarea platii:

Beneficiar: S.C. BAREL DISTRIBUTION RO SRL
Banca: Unicredit Bank
COD IBAN: RO29BACX0000002276415001 - cont în RON
COD IBAN: RO02BACX0000002276415002 - cont în EUR
Codul SWIFT: BACXROBU

Dacă plata nu reușește, plasați o nouă comandă, iar comanda neplătită va fi anulată.

Pur și simplu, atunci când plasați comanda, completați secțiunile corespunzătoare - includeți numărul de TVA, numele companiei și toate datele de contact. Ne pasă de mediul înconjurător, motiv pentru care toate facturile noastre sunt trimise la adresa pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda.

În orice caz, trimiteți-ne un e-mail: office@barelromania.com și scrieți CORECTAREA FACTURII Nr. (indicați numărul facturii) în subiectul e-mailului și vom procesa cazul dvs. cât mai curând posibil.

Retururi și reclamații

Aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna orice bunuri achiziționate. Bunurile returnate trebuie să fie ambalate în cutia originală și nu trebuie să prezinte semne de utilizare.

Pentru a anula contractul de cumpărare, vă rugăm să împachetați trotineta în cutia originală și să îl trimiteți la următoarea adresă

Barel Distribution Ro
strada Constructorilor, nr.34 D,
130086 Municipiul Targoviste
judetul Dambovita
România
retur marcat

Rambursările vor fi efectuate în termen de 14 zile în contul din care a fost efectuată plata comenzii. În cazul plății în numerar, vă rugăm să trimiteți un e-mail.

Ne pare foarte rău pentru această eroare!

Puteți returna trotineta la următoarea adresă

Barel Distribution Ro
strada Constructorilor, nr.34 D,
130086 Municipiul Targoviste
judetul Dambovita
România

marcat RETURN și contactați-ne pentru detalii.

Cordon Grup este service-ul nostru oficial care efectuează toate reparațiile în garanție și gratuit. Vă rugăm să rețineți, totuși, că nu toate daunele sunt acoperite de garanție. De exemplu, o anvelopă spartă nu este acoperită de garanție, deoarece este o piesă consumabilă. Pentru detalii complete privind garanția, vă rugăm să consultați cardul de garanție pentru trotineta dumneavoastră. Centrul de service vă va contacta și vă va informa cu privire la situația cererii de despăgubire și la eventualele costuri înainte de a efectua reparațiile. Dacă nu sunteți de acord cu opinia expertului în service, puteți refuza reparația contra cost.

Service și reparații

Customer service: Cordon Electronics - Strada Dumitru Brumarescu, Nr. 9A, Sector 4, Bucuresti;

e-mail: office.ro@cordongroup.com;

Telefon: +40 372 324 762; +40 730 616 100.

Service-ul este deschis de luni până vineri, între orele 8.00 și 16.00, iar linia telefonică este deschisă de la ora 9.00.

Dacă aveți întrebări cu privire la repararea trotinetei dvs. sau dacă doriți să știți dacă defecțiunea dvs. este acoperită de o reparație gratuită în cadrul garanției, îi puteți contacta în timpul acestor ore.

Contactați-ne sau contactați service-ul nostru oficial. Vom încerca să vă ajutăm.

Dacă deteriorarea este gravă, puteți trimite imediat trotineta pentru o inspecție de specialitate. Dacă avaria nu este de natură mecanică și este acoperită de garanție, departamentul de service o va repara gratuit.

În cazul unor daune acoperite de garanție, departamentul nostru oficial de service Cordon Grup va efectua reparații gratuite.

În cazul în care deteriorarea este mecanică și nu este acoperită de garanție și doriți să cunoașteți taxa de service detaliată, vă rugăm să ne contactați direct.

Service-ul estimează adesea daunele în mod individual. Acesta va întocmi un raport de service după o inspecție inițială a trotinetei și vor contacta clientul pentru a confirma dacă este dispus să plătească pentru reparație.

Contactați

Scrieți-ne prin e-mail. De asemenea, puteți utiliza camera de chat de pe site-ul nostru.

Pentru a îmbunătăți contactul și pentru a accelera rezolvarea problemei dvs., vă rugăm să descrieți cu precizie în mesajul dvs.: care este problema, care este modelul, care este numărul comenzii dvs. și să lăsați un contact pentru dvs.

Vă rugăm să rețineți, totuși, că lucrăm de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30.

Linkuri către site-urile noastre de socializare:

Facebook

Instagram

TikTok

YouTube

Formular de contact

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos. Vom face tot posibilul pentru a vă răspunde cât mai repede. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că lucrăm de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30.

Coșul dumneavoastră

Nu mai sunt articole în coșul dvs

Conectați-vă

Megamenu